Luottamushenkilöt

Raija Leppäharju

Valtuuston jäsen, kaupunginhall. 2 vpj, tekn.ltk:n varajäsen, Nivala-Haapajärvi seutukunnan valtuuston 1 vpj., Pohjois-Pohjanmaan maakunnan yhteistyöryhmä (MYR), Pyhäjärvi Säätiön valtuuskunta (hallituksen edustajana), vammaisneuvosto (hallituksen edustajana), Pyhäjärven Kehitys Oy:n hall. pj., Kiinteistö Oy Rillankiven hallituksen jäsen, osakaskunnan varajäsen, verotuksen oikaisulautakunnan jäsen, kaupungin taloustoimikunnan varapuheenjohtaja, Pyhäjärven vesistöjen tilan parantamisen työryhmän varapuheenjohtaja, P-Pohjanmaan Perussuomalaiset ry:n hallituksen jäsen, P-Pohjanmaan Perussuomalaiset Naiset ry:n hallituksen varajäsen

Yhteystiedot:

Raija Leppäharju

Juha Kuivaniemi

Valtuuston 1 vpj., henkilöstöjaoston jäsen, Nivala-Haapajärvi seutukuntavaltuuston varajäsen, kihutoimikunnan jäsen, Jokilaaksojen jätelautakunnan varajäsen, P-Pohjanmaan Perussuomalaiset ry:n hallituksen varajäsen

Harri Lehto

Valtuuston jäsen, kaupunginhall. jäsen, maaseutulautakunnan jäsen+vpj. Rillankiven hallituksen varajäsen, Keski-piste Leaderin hallituksen varajäsen, kiinteistötoimitusten uskottu mies, Pohjois-Pohjanmaan maakunnan yhteistyöryhmä (MYR) varajäsen, kaupungin taloustoimikunnan varajäsen, kihutoimikunnan varajäsen, Pyhäjärven vesistöjen tilan parantamisen työryhmä, siinä kaupunginhallituksen edustaja

Markku Liuska

Valtuuston jäsen, tekn. lautakunnan pj., hyvinvointilautakunnan jäsen, Jokilaakson Musiikkiopiston yhtymähallituksen jäsen, Jokilaaksojen Musiikkiopiston yhtymävaltuuston jäsen, Pyhäjärven Kehitys Oy:n hallituksen varajäsen

Teemu Kähärä

Valtuutettu, kaupunginhallituksen varajäsen, tekn. lautak. varajäsen, hyvinvointilautakunnan varajäsen, Pyhäjärven Energia- ja Vesi Oy:n hallituksen jäsen, Jokilaaksojen jätelautakunnan jäsen, Pohjois-Pohjanmaan jätealan alueellinen yhteistyöryhmän varajäsen, kihutoimikunnan varajäsen, kaupungin taloustoimikunnan jäsen,

Tuomo Haapapuro

Valtuutettu, tarkastuslautakunnan jäsen, valtuuston vaalilautakunnan varajäsen

Sari Paavola

Valtuutettu, kaupungin hall. varajäsen, valtuuston vaalilautakunnan jäsen, teknisen lautakunnan jäsen,

Jukka Nuorala

Varavaltuutettu, Oulun poliisin nevottelukunnan jäsen, aluevaalien 2022 vaalitoimikunnan varapuheenjohtaja, aluevaalien 2022 kotiäänestyksen vaalitoimikunnan jäsen

Eija Vilonen

Varavaltuutettu, henkilöstöjaoston varajäsen, hyvinvointilautakunnan varajäsen,

Anu Kuivaniemi

Varavaltuutettu, kunnan keskusvaalilautakunnan jäsen, hyvinvointilautakunnan jäsen, kiinteistötoimitusten uskottu mies,

Esa Rajala

Varavaltuutettu, kunnan keskusvaalilautakunnan varajäsen

Riku Niskanen

Varavaltuutettu, Pyhäjärven Kehitys Oy:n hallituksen varajäsen

Erkki Jauhiainen

Varavaltuutettu, kirkkovaltuuston varajäsen

Sirja Kähärä

Kirkkovaltuuston jäsen, P-Pohjanmaan Perussuomalaiset Naiset ry:n hallituksen jäsen

Tuija Kartimo

Kirkkovaltuuston varajäsen